Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Happy Bornday kawan ;)
Sunday 1 April 2012 • 01:30 • 0 comments

Assalamualaikum , hehe ! Saya on balik belog lama , malas nak guna belog baru sebab setting dia tak best . Acano ? Lawa tak belog ni ? *Ceh* Hahaha . Hari Rabu , bulan tiga , 28 Mac , birthday kawan aku . AZWA (lelaki) then hari Sabtu , bulan tiga jugak , 31 Mac , birthday kawan aku jugak . BELLA (perempuan) .
Masa hari Rabu haritu , kiteorang rancang tanak wish langsung , sumpah kesian kat dia masa tu ,tade orng pun wish , muke monyok , dia ade bagitau birthday dia , kiteorang buat selamberdek! Hahahaha kesian dia . Then birthday BELLA , kiteorang tak sambut hari Sabtu , kiteorang sambut tadi baru . Sebelum itu dia ade berbunyi


' Hey ,esok birthday aku'
Kelas saya senyap , tak layan , kay mesti dia bengang ._____.


Harini , 1 April , kiteorang bawa tepung . Kiteorang habis fikir nak buat masa mana ,kiteorang ingat nak buat sekali dengan AZWA tapi AZWA tak datang . Tsk tsk :'( . So BELLA jelah .
Masa kat bilik Psv , saya ambik tepung letak air , saya nak buat kat dia! But...........dia tahu ,dia lari . Cikgu sedang asyik melukis ;) Saya malas nak kejar lagi.......saya basuh tangan...sebelum tu kiteorang wish Happy Birthday kat dia ! Hehe ;*


Then naik rehat , saya naik atas budak budak ni dah main tepung , Kesian BELLA  kena tepung .Habis kelas  bersepah dengan tepung . Hahaha. Tapi...yang lain pun kena jugak sbb tepung tu BELLA pegang , dia balas dendam . Saya yang tengah menyapu , dia lempar tepung , habis muke saya . Hahaha k kejam gila :) . Mase balik , saya kena lagi . BELLA simpan tepung tu . Okay dua kali kena , sepatutnya Birthday Girl kena tepung tapi orang lain kena , kejam! Esok....Birthday Boy pulak! Hhaahahah siap ah ;D


Iloveyouu kawan :)



FUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa