Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Smoker?
Friday, 6 April 2012 • 06:38 • 0 comments
Assalamualaikum............

Gambar tu tak manis la. Perempuan hisap rokok. Adus. Hahhaha biarlah. Fokus kepada tajuk wa.Tajuk tu tajuk tu.....Hmm wa tak suka smoker. Smoker pun tak suka wa. Hahaha wa peduli ? Pheww :3 Rilek rilek. Saya bergurau je. Bukan tak suka tapi tak suka la sikit *ayat keling*. Sebab ape saya tak suka? Lelaki, awak tahu tak rokok tu boleh bawak penyakit?! Awak hisap rokok, ibarat awak bakar duit tau. Hahah kalau saya cakap cengginni , ofkos lelaki libas saya cani 'Suka hatilah, duit kau ke duit aku?' K speechless awal awal. Hahaha ikutlah. Kalau sakit jangan mintak tolong. Orang bagi nasihat buat bodoh sombong *dendam ni* hahaha. Lagi sebab saya....Haaaa awak tahu tak asap rokok tu pun bahaye? Orang mengandung bila kena asap rokok , kandungan dia boleh terjejas tau! Ade jugak nak libas saya cani 'Sape suruh duduk dekat dengan aku' Amboi, kalau cenggitu awak kawal lah asap awak tu boleh? Biar awak sorang je kena asap tu' Kan dah kena libas dari saya. Ceh *rolling eyes*. K nak cari sebab *loading........* Mak ayah saya tak suka perokok. Hhahaha mak ayah awak suka , awak punya pasal. Ni saya punya pasal. Nak cari pasal, jom pergi lorong. Tak membazir duit ke beli rokok ? Baik pergi shopping *songoface.jpg* Hahahah shopping je keje. Mulalah lelaki libas 'baik beli rokok' haaaaaa, baik simpan duit tu! Kan kan ? Hehe kdah , malas nak membebel. Berbuih mulut, tak ade sorang pun dengar. Tsk tsk *sadface.jpg* Hihii bye!


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa