Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Superman?
Thursday, 5 April 2012 • 00:29 • 0 comments
Assalamualaikum.........

Eh tajuk apeni ? :O Hahaha disebalik tajuk ni sebenarnya..suami idaman saya. Ciri ciri okay. *kecik kecik dah pandai* Hahaha bukannya apa, saya buat tajuk ni saje saje. Manelah tahuuuuuu saya dapat salah satu ciri ciri ni. Ade orang cakap, buat ciri ciri ni nammpak sangat memilih. So what?! Memilih pun penting jugak. Senangkan kita untuk masa hadapan. Mak Ayah kita pun boleh kita bantu! Fikir positif ma xD Okey , saya nak gtau ciri cirinya...........ialah :

  Tidak Tua Tidak Muda - maksudnya..umur sedang sedang la. Same umur? Huh. Dulu saya gila anti budak same umur tapi sekarang tak :) Umur lebih tua 1-3 tahun boleh je :)

  Tinggi - tak suka lelaki pendek. Nampak kelakar kay. Kalau sidia tinggi daripada saya. Fuhh gila handsome. Hahaaa. Kalau saya punya tinggi 157cm *anggaran* dia mesti 160-170cm. Hahahahaha kay :P

  Beriman - sapa tanak lelaki beriman. Didik kita! Dialah suami, ketua keluarga, imam. Tanpa lelaki tak boleh beranak tahu. Hhahaha kay lupekan :P Then dia memberi kesejahteraan dan kebahagian dalam keluaga :)

  Tak dayus - sape nak cenggini? Sape nak?! Cakap skit ? Hahaha semua perempuan tanak tau lelaki! Perempuan bukan patung, dikasari, dicaci. Perempuan lemah! Hahaha bukan nak bela tapi ia fakta. Hmm, tapi kalau dapat lelaki cenggini, perempuan cano pun kena ikut cakap suami. Syurga dibawah telapak kaki suami! Tapi diharapkan jauh suami cani.

  Bertanggungjawab - Yang ni semua nak. Suami kena beri nafkah! Tak beri, amalan tak diterima. Ish susah jugak jadi lelaki kan? Hahaha. Sesusah susah jadi lelaki. Sebenarnya susah lagi jadi perempuan. Ade hadis mengatakan 'wanita lebih ramai di neraka'. Sebab? Tak ikut perintah Allah, tak jage aurat tu betul. Kebanyakkan tak dengar cakap suami! Hmm *dupdapdupdap* :D

  KasihSayang & Romantik - aww! Sape tanak :D Tapi taklah romantik selalu. Sape tak bosan. Suka suami yang pandai ambik hati. Buat suprise! Tapi kalau kate lelaki 'suka isteri yang pandai ambik hati, kalau tak pandai, hati hatilah . Kawin dua aku' hahaha k , mentang mentang boleh kawin empat. Anyway! Tak suka dimadukan xD

  Berpelajaran - Huh. Saya pentingkan yang ni sangat sangat. Mak saya cakap 'carilah suami yang berkerjaya, berpelajaran! Dapat memberi kesenangan kat kita jugak.'. Tu saya pentingkan yang ni. Ade haritu saya dengar 'Perempuan cerdik cerdik. Ramai masuk U, tapi kat dapur jugak' hahaha memang betul tapi ape salahkan 'suri rumah' ade ilmu. Boleh bantu anak anak :) Bila dah berpelajaran , mesti berkerjaya. Bila dah berkerjaya, mesti hidup senang. Kalau boleh tanak keluarga dia yang kaya. Nak dari titik peluh sidia.

  Hormat Mak Ayah - ini saya pentingkan. Hormat Mak Ayah semua nak. Kalau tak hormat tak boleh jadi menantu. Hhahahaha, berdosa! Tak kira mak ayah saya atau sidia.

Okay saya rasa cukup dah yang ni. Hmm semuanya positifkan? Kalau boleh hindarkan ciri ciri negatif. Amin. Jodoh maut ditangan Tuhan. Saya gila nak tahu siapa jodoh saya. Hehe *gatal* . Belajar tak habis lagi nak meow meow dah. Watlek :D


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa