Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Terpaksa Mengalah..
Saturday, 26 May 2012 • 06:37 • 0 comments
Assalamualaikum, hi. Hm makin hari makin tk sihat. Tk ramai tahu saya sakit. Bukan sakit olok2, tapi sakit tersangat. Saya tahan je kesakitan ni, buat pe bagitau org? K skrg saya bagitahu saya sakit, sampai bile saya nak sakit? Haritu dah okey, skrg makin sakit. Hmm, bukan saya nak merungut sakit yg dtg drpd Allah, tapi saya lemah, lemah sgt, Semua orang nampak saya happy, tapi scara tersirat? Ya Allah, laranya hati ni, saya benci life saya, tak pernah adil buat saya, knapa? Smpai bila? Yelah, semua masalah, semua nak menang, so ambik lah kemenangan, tiada keadilan, ambillah semua menang tu! Biar dimata orang lain saya dan saya je salah. Ya Allah, saya ade sebab buat semua tu, tkkan tkde sebab, bile ia nak berakhir? Smpai airmata saya habis? Tk larat dh nngis tmbh2 lg dgn sakit ni. Ya Tuhan.........saya tak kuat, saya tak hebat, saya tak sempurna, tapi semua orang ade ego. Ego saya kuat sgt, jeles saya kuat sgt, susah nak terima. Mungkin orang lain ingat, saya ni tkkn berubah, Jangan menilai diri saya, saya dah habis penat nak berubah. Kenapa saya tak hilangg ingatann je? Knapa? Saya betul betul tk larat.............saya nak lupa segalanya...........Lupa lupa! Tkde kenangan terindah, tkde kngn pahit. Lupa sgalanya, yang saya kenal keluarga je. Sampai bila? Skrg saya dah banyak berdiam diri, saya nak lari drpd kehidupan ni sgt sukar, saya berharap saya jadi seorang yang pendiam, saya tanak bercakap banyak......skrg saya tak kisah kalau orang nak ckp apa pun, nak kemenangan ambiklah, saya tak kisah. Saya tanak kenal semua. Saya perlukan seseorang..................sesangat. Saya susah mmpercayai seseorang. K sbnrnya makin saya fikir smakin sakit.......Tertahan sakit saya ni. Kesian kan? Saya tk kuat, kepada berkenaan, saya takkan pernah kesah mulai skrg, maki saya? Ikut awak. Saya terima.Saya tak kuat sekuat kuat awak. Saya nak mulakan hidup baru, airmata saya tk berguna untuk semua ni!


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa