Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

One, two, three month♥
Thursday 28 June 2012 • 04:24 • 0 comments

Assalamualaikum, Hi! Handsome tk org kat atas ni? Hee ni jantung saya. Eh? Hee. dah nak dekat 3bulan lebih kami couple. Setakat ni tkdelah renggang tapi mase 2bulan kami bergaduh agak besar. Hmm sedih sgt. Everyday airmata tk pernah lari drpd pipi, boleh dikatakan airmata teman tidur malam saya. Saya sayang sgt dia ni. Sebab? Entah. Kalau dah sayang, sayanglah. Kalau dah jodoh, bersamalah. Serious saya cakap dia kuat ego. Saya pun tapi saya dah cuba buang ego. Saya belajar daripada kesilapan sebab tanak kehilangan dia. 3bulan lebih boleh dikatakan masing masing belum memahami masing masing. Saya cuba faham perasaan awak. Macam mana pun saya tetap cuba. Tapi saya tk suka orang lain menentukan keputusan hubungan kita. Dan memang tk perlu. Saya still ingat tempat kita jumpa mula mula. Wuuu tempat tk romantik pun tapi enjoy je kan walaupun awak pemalu. Heee. Sebelum tu awak nampak saya? Tak kenal saya lg, sy pun tk kenal awak, tp awak nmpak saya cakap dengan kawan awak kan. Heee. Then 19feb rasanya saya add awak kat facebook sbb awak selalu LIKE status public saya. Hahaha suck! Awak malu nak add saya. Agak gedik disitu. Then kite berkenal kenalan. Main share share lagu, lepas tu share numb kan? Heee. Lepas facebook, twitter punn tempat kita bersembang. Weee :* Siapa yang ajak buat fake relay eh? Awak lah. Then fake jadi real. Sehari selepas kite coupe kite meet kan? Hehe awak pemaluu laaa :p Kita jarang jumpa. Saya harap awak faham okhaii sayang? :) Walaupun jarang berjumpa, hati ni masih belum jarang menyayangi awak. Sayang saya macam mula mula kami kenal :')
 ILOVEYOU MUHAMMAD HAKIMI BIN ABD MUTALIB


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa