Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Oh 5 month :*
Thursday 2 August 2012 • 07:19 • 0 comments
Assalamualaikum. Heee. Lame kan saya tk update belog. Malas tu memang, plus dengan tkde idea. Fuhh memang give up habis. But nak yeayy sekejap. 10 ogos nanti dah masuk 5 bulan ulang tahun kami. Wlaupun baru 5 bulan tapi tk sngke kami bertahan smpai skrg :') Nak kate selalu bergaduh tu, jarang lah sikit sikit. Bukan nak bangga ke ape, tapi kefaktaannya. Haaaa. Gaduh pun manje manje, gaduh pun dalam 1 hari tk lama. Sayang dia wei. Tk nk gaduh lelamaa :') Kalau boleh nak kekal kan hubungan ni. Kalau ada jodoh, hanya ajal dan maut je memisahkan kami. Ya Allah, berharap sgt ni. Setulus sesayang secinta serindu sejujur sehati sejiwa tahu! Heeee. Tapi kalau saya dah pergi macam mana? Mesti saya rindu awak sgt. Mesti tk dpt nk tgok muka awak lagi. Tk dpt tgok awak sengehh. Mesti awak rindu saya jgk kan? Heee. Tkdelah orang nak manje manje dengan awak. Takde nak otp sampai habis kredt. Takde nk buli awak lg. Heyy ! Kalau lah ditakdirkan saya tiada lagi, awak nak tk cari pengganti saya jadi suri dalam hati awak tu? :') Kalau awk nak, awak bahagiakan dia macam awak bahagiakan saya. Kalau awk tanak. Awak tipu lah ;p Manusia mesti berpasangan. Tapi..Saya tknk awak pergi dulu. Sbb saya tknak menangiss k. Heee. Saya nak sgt hubungan kita ni smpai Jannah tahu! Cinta diredhai Allah swt. Okeyy stkt ni je butt..dh masuk bulan ogos kan. Thats mean, birthday awak dh dekat. Smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Awak cinta hati nadi denyutan jantung saya. Jgn pergi tinggalkan saya tnpa kerelaan hati masing masing :') Iloveyou Muhammad Hakimi Bin Abdul Mutalib  


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa