Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

20/12/12 - 27/12/12 ♥
Friday 28 December 2012 • 04:55 • 0 comments
Assalamualaikum. Hiii! Nak kongsi cerita sikit sepanjang 20/12/12 till 27/12/12. Awhh kinda miss this memory. Start 20/12/12 tu akad nikah sepupu saya. Lyna Polaris. Nak kenal? Search on facebook 'Lyna Polaris' Yang 27/12/12 tu enjoy sekejap je dengan sepupu dari Sabah, then harini 28/12/12 mereka dah balik Sabah. Awmmmm miss them deeply.

Haaa. Ni masa 20/12/12. Yang baju biru tudung warna warni tu my sissy. Dah kahwin k. Haha yang buat muka ala ala terkejut tu sepupu saya dari KL, pun dah kahwin. Tepi dia tu also my sissy. Belum kahwin dan bakal kahwin kot. Yang pakai tudung 2tone pink tu sepupu saya dari Sabah. Tepi dia sepupu saya dari Paka. Tepi tu? Hahaha saya lah! Tepi tu, sepupu saya dari Dungun. Muehehehe. Tepi tu lagi, adik kepada si tudung 2tone, dari Sabah. Gambar ni saya ambik dari photographer *gelak comel* Dah ada gambar saya kan? So rembat jelah ;p Masa ni pose dulu, nak tunggu pengantin lambat. Hehe.

Hee, sempat lagi saya bergambar. Well tema akad nikah biru pink. Lawa kan dress saya? Awmmm. Haha

Lepas selesai semua akad nikah tu, Lyna dengan suami dia ajak saya, sepupu saya dari Sabah, Fidah dan sepupu saya seorang lagi, Zati pegi photoshoot sekejap dekat depan sekolah SMK SURA. Mentang mentang lawa kat situ. Hehehehe. Photographer nye saya. Tak lama photoshoot, sebab ni saje saje je. Masa ni saya sempat bergambar dengan Fidah. Mueehee.

Ni gambar yang saya snap. Hahahaha kelakar gambar ni. Hahahaha. Tapi lawa lah jugak kan ;p

Then gambar 21/12/12 takde. Sobsss sobss sedih. Sebab saya tuisyen, semua sibuk nak kenduri keesokkan harinya. Saya pergi Paka dengan mak ayah Izzati sampai malam. So 22/12/12. Hari kenduri!

Heeee. Abaikan muka saya. Blurrr -.- Ni Lyna. Sempat lagi saya bergambar. Yang saya pegang tu props. Muehehe mentang mentang ada photobooth dan coklat fauntain.

Coklat fauntain, marshmallow and mix fruits. Yummy!

Ni photobooth with props.

With afy. Saya tinggi ;p

Awmm lawanya saya. Muahaha*gelak shomel*

Sweet memory and also me. Sweet. Hahahaha ;p

Masa ni saya tengah tulisan ucapan dkat penganti baru dekat guess book. Kepala besar? Saya cerdik. Hahahahaha..

Puteri puteri dan cucu keluarga Mahmood (Maharani)

Gambar pertama tu semua gegirls. Pink uolls. Hahah gambar sebelah tu sepupu saya. Jejaka KL tp sudah berpunya. Hahaha. Next pic, 5 orang lelaki tampan *muntah pelangi* Hahaha. Yang baju merah tu abang ipar saya. Yang lain tu sepupu saya. Last pic, half of my big family.

Tu saya upload sikit je gambar kenduri 22/12/2012. Next 23/12/12. Hari Ahad kan? Takde apa sebab sepupu saya dari Sabah overnight dekat rumah saya. Then 24/12/12 kenduri menyambut menantu kat Terengganu. Ade gambar tapi dalam note Lyna *Sigh*. Takde gmbar :( Huuu. 25/12/12. Haaa ni ade gambar sedikit. Sepupu saya ada kat rumah, Izzati dan Fidah. Bosan bosan gila. Jadi kami buat tak matang. Hahahah alang alang banjir.

Like childish. Tapi apa salah nya nak flashback kan. Omey kan. Yang saya. Muahahaha.
Lepas tu saya, Fidah, kakak Fidah, Izzati, adik Izzati dengan mak ayah Izzati pergi Teluk Bidara. Tak pegi pun kat pantai. Sebab dah lewat kan. Pergi pun sebab nak lawat nenek Fidah.

Tadaaa! Tengah bosan, snap luhh. Wearing his sweater. Awmmm.

Muka tengah bosan dan kami comel. Huahua.
Lepas 25/12/12. 26/12/12 pulak. Hmmm tak pergi mana punn. Just jalan jalan dekat bandar (dgate) dengan sepupu sekejap then buat ayat sikit nak pergi taman. Sebenarnya Fidah yang nak pergi, so pergi sekejap.

Nahhh saya pemusnah harta awam. Bosan lagipun. Saje pergi sini sekejap. Malas nak duduk lama lama. Hahaha.

Lepas tu balik rumah, menggila dalam kereta. Iklan keropok goreng kay ;p
Dan 27/12/12. Waktu petang je keluar, pagi tengahari habis masa dengan online. Boring k. Hhaha. Petang tu, keluar dengan my mom, mak sedara dan yang lain (macam biasa) ;p pergi pasar minggu. Sejam lebih pergi sana. Membeli dan menawaf. Hahaha. Tapi apepun best. Okay tu sahaja. Saya kongsi cerita saya sepanjang cuti ni. Best. Sepupu saya dari Sabah bukan selalu balik. So dapat rasa enjoy sikit. Tapi sayang mereka balik 2 minggu je. Kalau tak dah pergi jogg, mesramall tapi? Hmmm *mukasedih.jpg* Tapi best. Rinduu! Then 28/12/12, hantar Fidah dan her sissy kat airport. Awmm jumpa lagi! Bye 


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa