Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Belated bornday♥
Saturday 15 December 2012 • 06:36 • 0 comments

Saya sgt berterima kasih pada yang dah wish birthday saya dkt facebook Eyda Mafew , Hidayatul Akma yang wish dekat chatboxx. Facebook Hidayatul Akma jarang dah guna. Hee. Dan jugak yang wish dekat Twitter. @NHidayatulAkma . Big thanks kepada semua! Sgt hargai. I'm sorry sbb ada yang tk like, tk komen dkt wish korang tu,  well dah jadi timeline kan. Sgt suck k. Nak balas/like pun susah, so sorry okay. Yang saya mampu update status. Okay lah tu kan? Sorry. Ly xx 

Assalamualaikum. Hi! *Lambai lambai* Sila tengok gambar saya. Hahaha fucking funny. Muka sebenar gampang gila, so saya ganti dengan tu, awww comel kan? Hihihi. Masa ni 9.9.2012. Haaa tarikh tu saya sambut birthday saya. Hihihi lewat 4 hari je. Tarikh sebenar 5.9.2012 #SajaNakBagitau*Twitter* Muahaha. Gambar ni snap oleh....Muhammad Hakimi sayalah. Background saya okay ? Hahaha flora and fauna. Tu semua pokok pokok yng ditanam oleh my Queen, my superb mom! :*. Hee pisau tu tkboleh blah. Abah lupa atau orang kedai kek yang lupa letak pisau, so terpaksa guna pisau tu. Ganasss k. Hihi. Sebenarnya muka saya tengah malu kot sbb Hakimi ambik gambar. Hahaha then pgg pisau cenggitu. Mcm nak bunuh orang, yaa my style :P. Okay saya have fun dgn birthday party saya sendiri, dan memang ah. Hahaha. Makanan kemain banyak, orang sikit je. And double wow,saya masak spaghetti bebola sbb sidia nak rasa masakan saya. Nahhhh! Finally, dia dapat rasa jugak. Heee. Dapat banyak lah jgk hadiah dr kawan kawan, jiran, sepupu dan my sayang. Cadbury banyak. Hahahaa hargai sgt! Hadiah dari sidia? Secret. Special sgt, terkejut jugak sebab ingatkan dia bergurau dan aku acah acah je suruh bawak hadiah. Hahaa thanks biy :*. Okay thats all. My best birthday party ever. Thanks to Myn, Afy, Sepet, Tikah, Zmeer, Mirul, Azwa, Pali, Rafi, Kema, Syafiq, Irfan dan sepupu jiran semuanya. Thanks to my parents sbb sudi buat birthday party. Thanks to my sayanggg. And big thanks to all my reader and follower bcs reading this. Love you. xx


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa