Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Gastrik teruk .
Monday 24 December 2012 • 02:53 • 0 comments
Assalamualaikum. Hii! *MukaSakit.jpg* Hee. Tengok lah title saya. Kesian kan? Emmm. Sebelum ni, saya tkde gastrik tapi sejak cuti sekolah ni saya selalu bangun lewat dan tk makan. Inilah padahnya. Bila tk makan  pg, tengahari / petang okay lg, bila malam dan saya tidur lewat start lapar. Tkde makanan dah mase tu. Bila nak tidur tu, gastrik serang saya. Hehehe pity me :( . Kalau tk gastrik msa nak tidur, gastrik tengah tidur. Faham? Hahahaha. Okayy. Petang semalam saya makan nasi dengan ketam masak merah. Ehem terliur tk? Hahaha. Then makan ubat selsema 2bijik. Lepas makan ubat tu dgn keadaan sejuknya, saya mengantuk sbb saya bangun awal. Tapi bila terjaga tu, saya mengantuk lg, my dadyhh kata ubat tu memang bt mengantuk. Gila ahh mengantuk sangat weii. Lepas bangun tu, saya dh tk makan. Makan coklat je :P . Saya tidur dekat dekat pukul 11. Bila bangun pagi ni, dan nak mandi, fuhhhh sakit gila perut ni. Gastrik! Saya ingatkan gastrik sekejap je. Saya biarkan je. Gastrik lagi. Saya makan nasi lemak sikit tapi gastrik lagi. Tktau nak buat apa. Rasa giveup je masa tu, dah lah nak pergi Terengganu. Tk boleh bergerak sikitt! Sakit je. Hmm kesian kan.:(   Then sakit gila amat tu, abah berhenti beli ubat gastrik. Huuu terpaksa telan ubat air k ubat air. Tak sedap! :3  Bila makan tu, rasa macam okay sikit tapi?! Sakit skejap je, datang balik sakit tu. Hmmm. Mcm chipsmore sekejap okay sekejap tk. Bila smpai jamuan kt Terengganu tu, saya tk makan tk habis, 2 suap je saya makan, sakit! Makan pun sakit. Nak makan cendol tkboleh. Saya minum cocktail & air masak je. Kesiann wuuu. Hee. Then balik rumah. Ingatkan dh makin surut, tapi sakit lg. Makan je sakit perut ni. Tahan jelah, makan ubat. Ehhhh wait! Btw, saya nak flashbck sekejap kisah sakit teruk saya masa 24.11.2011. Haaaa. Fyi, 24 kali saya muntah dengan peningnya, makan je muntah. Subhanallah. Teruk sgt masa tu. Rasa tk larat gila. Then kena injection. Sakit woii then kena puasa sejam. Masa tu hanya Allah swt je tahu saya macam mana, rasa macam nyawa nyawa ikan. Emm dah harini 24.12.2012. Tarikh 24 jugak, bulan dengan tahun je lain. Mungkin ada hikmah kan? Mungkin Allah swt sayang saya kot. Heee saya kena sabar dan sabar. Harap harap gastrik saya cepat hilang. Pray fr me yah ;')


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa