Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Oh danger
Saturday, 22 December 2012 • 19:12 • 0 comments
Assalamualaikum! Hiii. Fuhhhh look at my picture. DANGER DANGER. Gila ah semalam, gila bahaya. Hampir hampir k hampir. Semalam kannn kan, masa lepas duk ngedit gambar dengan sepupu sepapa, nak pergi lah ke dapur. Hmmm sebab nak buat air, saya gi lah cari bekas bekas air. Tiba tiba.......................hmm nak tahu tk? Hahaha. Ceni tiba tiba hati ni terdetakkk...*Wahh* nak bukak peti ais. Bila saya bukak tiba tiba je saya undur kat belakang dan ade pasu jatuh. K pasu kaca k k k. Pecah lol. Kalau lah saya tak undur. Hmmmm. Pasu kaca / kepala saya yang pecah? Pasu ah kot :P Saya katangg. Hahahahaha. Habis pecah then saya letak balik pasu atas peti tu, tak letak mcm TELUR DI HUJUNG TANDUK. Letak dah selamat. Tapi? Bila bangun pagi tu ma saya kata, jatuh pecah. Angin kot kan tapi syukur tk jatuh atas kepala saya ;'). Memang bahaya! Dulu masa saya kecik kecik dulu, batu bata jatuh atas kepala. Berdarah kepala saya. Kesian kan? Haha zaman kecik kecik. Winduuuuuu wooo 


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa