Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Perahu kertas
Tuesday 25 December 2012 • 21:12 • 0 comments
Assalamualaikum. Hiii! Lawa tak gambar kat atas ni? Comel kan? :p Warna warni gituu. Hehe. Macam inilah kalau bosan sangat time holiday ni. Pulak tu, sepupu saya dari Sabah balik, wuhoo so saya kembali kan balik zaman budak budak dulu. Nak tahu tak zaman apa? Hahahaha adelah :p . Okay fokus pada gambar tu, tengok perahu warna PINK? Siapa minat PINK? Saya tak minat. Hahahah.So tu bukan perahu saya. Tu perahu sepupu saya dari Sabah, Fidah . Okay yang warna HIJAU tu teka yang siapa? Teka lah. Hahaha Sememangnya bukan saya lah. Saya kurang dengan HIJAU. Secara auto nya BIRU tu is mine! Hehe forever BLUE. Muahahaha. Kapal warna HIJAU tu milik Zati , si penyuka tegar warna HIJAU. Hahaha. Then BIRU. Ehemmm. Officially me! Cantikkan warna BIRU. Hahaha *gelak comel* :P Tengok lah gambar tu, BIRU saya depan sekali. *MukaBanggaKejap.jpg* Main perahu ni kejap je, sebab hujan. Alang alang banjir, tapi tak mandi banjir k :P Gila rindu zaman dulu, tahun ni rasa seronok lah jugak sebab dapat flashback zaman budak budak dulu. Gila rinduu k. Biarlah macam budak budak pun, nama pun flashback zaman budak budak. Tak salah kan ;'). Nanti takleh dah, makin hari makin besar. Last last kahwin dah *Gelak malu* Lepas ni sepupu saya dah balik Sabah, bukan lepas ni, Jumaat ni dah! Hoho harap jumpa lagi. Lepas ni tak tahu nak buat apa lagi ;') #2012Memories


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa