Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

SPM-candidates 2013
Sunday 30 December 2012 • 06:26 • 0 comments
Assalamualaikum. Hii! Hmm next year, I'm gonna be 17 years old! Oh men!! So secara autonya I'm be SPM candidates. Ohhhhh no saya speaking lebih. Muahahaha ;p . Chill lah, lantak pi grammar, ejaan hancur. Asalkan dah speaking *muka comel* :p . Okay serious. Tak caya saya dah jadi FORM 5 FORM 5 FORM 5 FORM 5 FORM 5 dan saya jadi pengawas. Ohh tidak gadis berbaju biru. Tak bermakna saya jadi pengawas saya nerd. Nooo. Still mcm budak biasa. Mueheheh. Dalam otak saya yang comel ni, memang dah fikir SPM SPM SPM. Eh ingat SPM tu sama ke dengan PMR, UPSR, PBS nak jugak? :p Tak sama lah. SPM kalau dah takda CREDITS yang bukan topup tu, takda harapan nak pergi Universiti, dah lah Sejarah wajib lulus. Why?! Kenapa batch 96? Kenapa? Sebab kami comel eh? :p Heheheh. Tapi Sejarah boleh lah tahan. Tak susah tapi yang form 5, idk. Tapi yang pelik, kenapa batch 96 ni semua dah berubah. Hmm tahu lah kami awesome kan. Don't jeles *Kunyah kuaci* Kali ni memang saya kena pegang betul betul azam saya nak jadi budak cemerlang ! Kena pegang , yakin diri sendiri ! *Muka semangat wajar* Sebelum ni azam saya macam ape tah. Azam je melebih tapi tak buat pun.Muahahaha I admit that.. Tak tinggal solat 5 waktu. Berusaha dan bertawakal ;')  So tahun depan kena catch up betul betul subjects yang saya ambik! 9 subjects wooo , this :

- Bahasa Melayu
- Bahasa Inggeris
- Matematik
- Sains (Biasa)
- Pendidikan Seni Visual
- Sejarah
- Perdagangan
- Prinsip Perakaunan
- Pendidikan Islam

Nahhh, 9 subs je saya ambik. Nak tahu apa yang saya target? :b. Nak tahu tak? Dua singgit . Hahahaha okay. Nahhhh, subs saya target A+ or A

- Bahasa Melayu
- Matematik
- Sains
- Sejarah
- Pendidikan Seni Visual
- Pendidikan Islam

Subs A or A- or B+ or B-

- Bahasa Inggeris
- Perdagangan
- Prinsip Perakaunan

Nahh saya target tu. In Shaa Allah dapat kalau saya usaha kan? Hmm kali ni saya rasa mcam nekad je nak struggle betul betul. Yelah SPM. Saya nak masa depan cerah, bukan gelap. Nak mak ayah saya happy bukan sedih. Final exam 2012 masa saya from 4, alhamdulillah takde failed dan D, ada 2A, satu A satu A-. In Shaa Allah, saya nak nyahaktifkan facebook selepas 10.3.2013. Kenapa tarikh tu? Hehehe sbb tarikh tu 1yearsary me and him. Wuhooo, cant wait. Hope long lasting. Dia pun calon SPM jugak. Saya pun dah cakap kat dia suruh belajar rerajin. Saya tahu dia boleh buat. ;')

Note to Muhammad Hakimi Bin Abdul Mutalib  
Saya harap kita sama sama berjuang untuk masa depan masing masing. Saya akan selalu doakan awak. Saya tahu awak boleh dan memang boleh. Saya percayakan awak. Nanti kalau ada masa, kita studygroup dan saya ajar awak. Saya bukan GF awak je :b Saya kan cikgu awak. Muehehe. Tapi saya janji, saya takkan bagi awak tekanan. Saya taknak tekanan tu menyebabkan awak tak fokus, awak pun jangan buat saya tekanan k. Saya tumbuk kan. Hahahaha. Lepas spm kita enjoy eh? Hope still together forever. Amin. sayang awak *muka comel*..
Note to my buddies and spm candidates 2013  
Semoga 96's jadi batch yang terbaik untuk 2013. Buat spm bebaik. Study hard work smart. Saya tahu 96's boleh buat. Sememangnya 96's. Loveyou 96's. Awesome 96's forever. Goodluck to all my buddy; Myn, Afy, Fyzah, Tiyah, Wani, Tikah, Biha, Sepet, Atin, kelas 5U, 5S, 5R, 5A dan semua batch 96 ! :*
Heeee, thats all.  My 2013 wish, hope 2013 will be a wonderful and superb ever year for me, parents, sibling, buddies, heartbeat and everyone! Hope that year have a blast and blessed.. Tahun 2013, tahun perjuangan, tahun akhir persekolahan. Yahhh, I'll miss school ;') *Sekolah tak start lagi :p muahahaha*


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa