Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

FAKE
Friday 4 January 2013 • 21:49 • 0 comments
Assalamualaikum. Hiii! Saya nak cerita pasal Facebook today. Haaaa, nampak tk tajuk tu? FAKE FAKE FAKE FAKE. Sebenarnya dah lama saya tahu pasal FAKE saya ni, sebelum 2013. Ada orang bagitahu yang saya ada fake. Thanks yang bagitahu tu. Lepas tu saya ingat dia tk guna dah gambar saya lagi. Mana la tahu kan? Kot kot dah PUPUS. Then bila masuk 2013, budak kelas saya tanya siapa FAKE tu. Masih ada lagi rupanya. Saya tahu mereka tahu tu FAKE saya. Ada ah jugak tolong back up saya. Hehee thanks. Touched much ;'). Lepas tu FAKE tu menjadi jadi. Actly saya malas nak kisah sbb In Shaa Allah saya nak tutup acc facebook. Kalau saya tutup, FAKE tu masih ada lagi cano? Mesti ramai ingat tu saya. Wuwuwuw. Done saya private gambar. Muahaha. Hmm nak tahu siapa FAKE tu? Waitt...

Nahhh acc fake punya! Cayalah, semua gambar saya dia rembat. Masa saya tahu dia ni FAKE. Saya hantar message kat facebook. "Hai faker. Kuatt teh rembat gambar orang" I know dia pasti orang Terengganu punya. Then dia block saya. Pfttt. Saya printscreen saya stalk guna facebookk lain. Muehehe. So beware faker.A SUCK FAKER . Nahh tekan link reramai dan saya mintak tolong block dia atau hack atau sedarkan dia. Heeee. Ni real acc saya. Reall punya. Jangan salah faham dan salah acc ya :p

Nahh ni real acc saya. Jangan silap acc ya. Saya harap faker tu sedar diri. Saya tktahu siapa dia, tapi dia memanggg salah satu dari friendlist saya. Ehhh musuh? Muahahaha maybe. Seriously, I don't care . Tapi kesian lah orang lain kena tipu dengan awak faker. Hope awak baca post saya ni. Awak sedarlah diri . Dah tak malu ke bila orang dah tahu awak fake tapi nak batak mengaku muka awak? Huhhh kesiann duh! Malu lahh kbye :*


PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa