Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

100313 ; 1 year
Wednesday 20 March 2013 • 07:11 • 0 comments
Assalamualaikum & Hi.

Fuhhhh *tiup habuk* Haaaa, lama tak update. So harini saya nak update benda dah 1 minggu 3 hari dah berlaku then baru nak update. Tahu tak apa? Hee, my 1yearsary. Awwww I can't believe it. Too fast guys. Too fast ;') . I kinda love him so much. He's everything I need. He's my friend, brother, BFF, good listener, boyfriend. Hope he'll be my future husband and never be ex! Kenapa awak, saya sayang sangat? Sebab awak ditakdirkan untuk saya sebab tu saya sayang awak sangat. Hehehe :p Banyak je masalah dalam hubungan saya dan dia. Well lumrah dah kan? Mana ada orang bahagia selalu. Kalau ada, hmm hebat ah. Hahaha. Banyak kenangan dengan dia. Awwww tk semudah tu saya nak lupa & hapuskan . Kenangan tu penting. Kenangan dia dengan saya je. Dengan ex ex ex buat apa. Hok aloh! Hahaha. Kenangan saya dengan dia tk banyak lah kot. Hahaha KOT. Awak ada bagi coklat, mini guitar, rantai cincin, belanja saya dan something masa birthday saya. Hehe. Saya ? Saya bagi kad besar untuk awak, buatan saya sendiri. Cantik kan. Masa 1 yearsary, 10.03.13 tu, saya pergi rumah dia. Okay mak ayah dia ada. Haaa, saya cakap dengan mak dia. Hahahaa. Bagus & suka gila saya dengan mak dia. Sekepala dengan saya. Saya keluar kejap dengan dia, mula mula bagi satu kertas berbentuk love ada ucapan, then satu kotak comel saya bagi kat dia. Saya paksa dia bukak, dia bukak dia suka, dia tolak bahu saya slow slow. Haa dah biasa kena tolak bahu. Mmg macam tu. Hahahaa. Then pasangkan gelang. Awwwwww ;') Then kami melepak. Tak lah special sangat 1yearsary saya ni. No cake no problem. No him , errrrrr its problem. Big problem. Heheee. To Muhammad Hakimi, thanks for everything & sorry for everything.Alhamdulillah, setakat ni saya tak pernah maki, cakap kurang ajar dengan awak kan? Bukan kerja saya. Saya sayang awak. Apa guna kalau sayang tapi dengan cara kasar. Awak pun tak pernah maki saya bila marah. Walaupun awak bukan ala ala jiwang, tapi awak baik. Serious. Awak baik. Tapi awak sweet bila meet. Heeeee. You're my heartbeat 


 



PASTFUTURE
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa