Infinity∞
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

#StayStrong
Monday 17 June 2013 • 08:42 • 0 comments
Assalamualaikum. Hi!
Lama tak usha blog ni. Takde idea nak buat entry. Lagipun tuan blog busy dengan SPM, cewahh! Haha. Okay, tetiba terdetik nak buat entry. 
Kadang kadangkan saya giveup dengan kehidupan saya sendiri sebab tak sanggup nak lalui dugaan. Lemahkan saya? Yes! Saya memang lemah, semua orang nampak luaran saya keras, katang, kuat, boleh terima dugaan tapi dalaman mereka tak nampak. Kat sekolah je saya happy dengan kawan kawan. Kat rumah? Tak. Makin serabut. Tapi bukan serabut sebab mak membebel. Tak pun. Serabut dengan anak sedara yang sangat degil tu ada lah sikit. Rasa tak happy balik rumah. Mungkin kat sekolah saya ada teman nak bercakap, gelak sama sama. Kat rumah ada siapa je. Mak saya pun busy. Serabut sebab rasa sunyi dan tiba tiba teringat masalah lama. Hm. 
Saya dah letih dengan semua ni. Letih berusaha menjadi yang terbaik, letih menangis, letih berharap tapi saya terlalu sayangkan seseorang tu saya teruskan semua yang saya letih. Siapa lagi kalau bukan Kimi. Hm. Saya ni ego, kuat jeles. Semua tu ada sebab. Saya akui semua tak tahu apa yang lalui tapi saya tetap kuatkan diri! Sekarang ni saya cuba menjadi yang terbaik. Saya berusaha sebaik mungkin sebab saya taknak kehilangan dia lagi. Cukup sekali rasa kehilangan dia. Sekali tu rasa perit dah. Tapi bila bersama, saya selalu fikir yang diri sendiri ni layak ke untuk dia? Mampu ke aku bahagiakan dia? Luangkan masa tiap tiap hari dengan dia? Tiap tiap hari saya fikir menda yang sama. Saya akui saya tak mampu. Sebab tu rasa putus asa sebab rasa diri ni tak guna dan takde makna. Saya sayang hubungan ni. Kalau boleh nak undur masa! Nak doraemon kalau boleh nak pinjam pintu yang boleh balik masa silam. Saya nak tahun 2012, dulu happy je sekarang dah berubah. Sangat berubah. Manusia boleh berubah bila bila masa. Mungkin sebab saya terlalu berharap. Lepas ni saya akan cuba sebaik mungkin. Saya sayang hubungan saya. Saya sayang dia. Dalam hubungan ni pun, saya banyak buat salah. Tu sebab saya cepat putus asa. Saya tahu saya bukan yang terbaik tapi saya tetap mencuba sebab sayang. Saya harap saya dapat saya nak. Kalau tak sekarang, suatu hari nanti. Amin :')



PAST
Hellooo!
Intro please?
Status:
Keep calm & I love you ♡
Eyda for short. Still a teen. Spm this year. Be nice bcs I'm nice :)

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Chicken
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link



I'm Yours!
Loveyou always♥
Daisypath Anniversary tickers


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: Eydaaaaaa